Söndag sköna söndag.

Ja, det är söndag idag, och jag ska ha en söndag där jag inte kommer göra så mycket. Vad jag vet i alla fall. Helgen har varit bra, till och med mycket bra. Att lämna bort Livia natten till lördag var faktiskt skönt. Slippa tänka på att man måste gå upp tidigt dagen efter, kunna vara uppe sent och bara slappna av. Bra skit helt enkelt.

Hur va daten då? Jo, vi sket totalt i bion. Vi bestämde att vi skulle lämna bort Livia en annan helg så vi kan göra om det hela. Så vi åkte in till Söder och promenerade för att hitta ett ställe att äta på. La Cucaracha vad smockfullt så planen med att äta Spanskt sket sig. Det blev Grekiskt på Dionysos istället. En middag och en flaska vin senare är vi på väg till Bonden bar för att möta upp efterlängtade kompisar. Sjukt kul att se dom igen, känns som att det var en evighet sen sist. Efter en stund på Bonden så blev det gemensam hemgång till oss för matkonsumtion och filmen Superbad. Bra film för övrigt, kolla den om du inte sett den tidigare. Lördagen bestog av att hämta Livia hos sin mormor och en fika i västermalmsgallerian. Kvällen hemma med god mat och melodifestivalen var mysig den med.

Idag är det som sagt söndag och vi ska packa allt inför sälen. Låter sjukt ansträngande just nu, men det får ta den tid det tar. Vi måste även komma på vad vi ska laga för mat i sälen så vi vet vad vi ska handla för mat, crap. Bäst att börja ta tag i det hela, eller jag väntar tills Martina vaknar.

Ps. Jag gillar tjejer och jag gillar piano, Dessa två i kombo kan inte bli fel. Ganska kul att höjdpunkten på melodifestivalen igår var just det.

Maia Hirasawa - The Worrying Kind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0