Snart så.

Om mindre än två timmar så landar mina tjejer på Bromma. Ska bli skönt att se dom igen, har saknat dom. Vi har i och för sig pratat varje dag över telefon, men det är inte riktigt samma sak. Livia säger inte så mycket så av henne får jag mest ett hjärligt dada, av Martina en snabb redovisning av det som gjort under dagen. Längtar efter att få hålla Livia igen, hoppas hon är på bra humör efter sin flygresa. Om inte annat så får hon helt enkelt bli det då hon ser mig. Martina ska tydligen ha klippt sig nu då hon varit borta, ska bli spännande att se vad den spanska frisören hittat på. Apropå det så måste jag också klippa mig. Funderar på att gå till en frisör för första gången på kanske tio år, eller bara raka av skiten.

Imorgon är det jobb som gäller. Sexdagars veckan ligger som ett tung moln, men det är bara tre veckor kvar (tror jag), sen är det blöjor och parker som gäller.

Jag är för övrigt på jakt efter BEEF dokumentärerna. Det ska finnas fyra stycken och hittar ni någon av dom till ett bra pris så skicka en länk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0