Heja Vällingby.

Idag på morgonen så åkte vi iväg till den grandiosa invigningshelgen av nya Vällingby Crentrum. Och det var precis lika tråkigt som jag trodde att det skulle vara. Det var som vilket centrum som helst. Samma affärer som finns överallt. Men samtidigt, vafan trodde jag? En berg och dal bana mitt i? Det hade varit coolt! Martina hittade i alla fall en grön tvålpump som matchar det gröna temat vi har i vårat badrum.

Idag har jag varit trött, ovanligt trött. Somnade i bilen då vi var på väg hem, både jag och Livia satt och sov i baksätet. Det var faktiskt sjukt obekvämt, men det gick i alla fall. Annars så har vi inte gjort så mycket. Martina sydde i och för sig en ny mössa till Livia som hon verkde gilla. Bildbevis på det hittar du här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0