Film, katt och mat.

Sen i fredags så har jag kollat på fem filmer, ätit för många empanadas (chilenska piroger) och varit alltför slö. Faktum är att jag har inte orkat göra så mycket. Det enda sociala jag gjort var att sitta på Dovas och sen hamna på en hemmafest där medelåldern vad betydligt lägre än vad jag är. Idag har jag inte ens varit ute, om man inte räknar den gången jag var ute på balkongen för att få lite luft i ansiktet. Skyller på vädret, det har regnat hela dagen och som alla vet så får gubbar ont i sina leder av att vara ute i regnet, yeah, precis så är det.

Min gräsänklingshelg har med andra ord gått åt att kolla på film, ha en kelsjuk katt efter mig, sova (förutom de gånger jag har blivit väckt av katten), kolla på mer film och sen bada. Känner mig en crazy cat man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0