3 pass kvar.

Jag har bara tre dagar kvar på jobbet, ansökningen om föräldraledighet är inskickad till försäkringskassan och det mesta känns bra helt enkelt. Jag har lite ont i halsen men det får jag ta helt enkelt.

Igår var jag ledig och vi spenderade en del av dagen med att städa. Städade till och med under soffan, vilket vi måste göra oftare, Livia hade samlat en del där under tillsammans med en jävla massa dammråttor. Tänkte ta en bild på det och lägga ut här, men Martina vägrade, tråko! Resten av dagen spenderades med Livia och Altair i Assassins Creed.

När jag somnade i soffan igår kväll så försökte Martina väcka mig så jag skulle gå upp och borsta tänderna, men det gick inte tydligen, hon sa att jag var helt oväckbar. Trodde bara jag kunde däcka så hårt med alkohol i kroppen, men det var tydligen fel.

Idag ska jag jobba kväll på sjukhuset vilket innebär att jag kommer att missa halloween avsnittet av Greys Anatomy ikväll. Jag kan be Tessan att skicka över det via msn men eftersom de tog 27 timmar att få över det förra så känns det inte direkt aktuellt. Får helt enkelt be våran tekniska granne komma över och öppna portarna på routern åt mig. Jag har försökt öppna skiten men jag får det helt enkelt inte att funka, fick reda på igår att jag måste ha en fast ip adress och jag har INGEN som helst aning om hur man fixar fram en sån. Vetdu hur man gör?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0