Ytterligare en tisdag.

Det har varit en massa på jobbet, har i stort sett gått hela tiden. De nya skorna jag fick av mamma i julklapp är inte så sköna som de ser ut att vara så mina fötter värker just nu, får ta och kolla in ett nytt par, eller bara sluta bitcha.

Martina har tillsammans med Livia idag varit på BVC. Ett års kontroll tillsammans med vaccination. Förra gången det blev vaccination så blev Livia gnällig efter tre timmar och var det i stort sett hela dagen, till och med på natten. Men nu på kvällen så har det inte varit så farligt, vi har jagat varandra och sjungit krokodilen eller vad det nu heter, men kul var det i alla fall.

Jag har kommit på ett projekt som jag ska göra under min pappaledighet, om det nu finns tid för det. Har hört talas om pappor som planerar en massa som de ska göra under sin ledighet men som inte hinner med det. Projektet är att göra en stor tavla som vi ska ha över vår soffa. Eftersom soffan är tre meter lång så måste tavlan vara minst två meter lång. För att göra tavlar så kommer jag att behöva ett sånt här kit, eller kanske til och med två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0