Långhelg.

Jobbar dag idag, och efter det så är jag ledig i tre hela dar. Sjukt skönt. Mina planer är att försöka få Livia att sova hela natten genom att trötta ut henne så mycket som möjligt om kvällarna, spela Dead Rising och kolla på Heroes. Ikväll ska jag träffa en gammal vän för öl och biljard på ett av stans mest fashionabla biljardhak, biljardpalatset.

Natten har varit helt okej fram tills då Livia fick för sig att vakna i vad som kändes som varje halvtimme för att gnälla och gråta, vid halv sex tröttnade jag och lämnade henne i sängen med Martina. Intog soffan för att sova den sista stunden innan det var dags att gå upp och jobba.

Ibland saknar jag verkligen att kunna sova. Men det beror mest på att Livia överlag sover bra om nätterna, skulle hon inte göra det så skulle jag nog vara van vid det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0