En frisk och en sjukling till tack.

Livia mår bra, hon har inte gett några tecken på att hennes mage skulle vara i obalans längre utan morgongröten gick ner som vanligt tillsammans med en kopp vatten. Martinas mage verkar dock inte vara i balans, hon gick och la sig tidigt igår och sa att det var ont i huvudet som var orsaken, vilket det säkert var. Jag hade tänkt att gå och lägga mig samtidigt men då jag ville kolla på tv så blev det soffan så att jag inte skulle störa hennes huvud. Somnade givetvis in på soffan men fick gå upp några gånger för att vagga Livia till sömns. Efter några gånger så somnar hon in på riktigt men nu är det Martinas tur, hon går på toaletten och sitter där i vad som känns som flera timmar. När jag vaknar på morgonen så har jag fått ett sms av Martina som säger att hon inte mår bra och att jag måste stanna hemma med Livia, sagt och gjort. Vet inte om det är lasagnen vi gjorde igår eller om det är något annat, men det känns som att vi blir sjuka i skift, snart är det kanske min tur att sitta på toaletten eller att ha huvudet nere i toastolen. Verkligen en bra början på 2008.

Kommentarer
Postat av: andrea

fy fan va tråkigt att ni ska behöva gå genom sånt. därför kommer jag med bra tips!

ramlösa och knäckebröd. kolsyra och fiber är skitbra för en dåligmage.

2008-01-17 @ 16:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0