Plattfotad gräsänkling to be.

Jag har så sjukt ont i mina fötter. Skorna jag har på jobbet är tydligen inge bra, i alla fall inte efter en hel dags springande. Jag vägrar dock gå omkring med de sjukt fula foppa tofflorna, skulle hellre dö än att ha såna på mig. Tycker verkligen att de är vedervärdiga, speciellt när människor har satt dit pins på dom, som om de medvetet vill se ut som om de gick i trean igen. Nä, det finns verkligen ingen ursäkt för att ha på sig foppa tofflor.

Martina och Livia ska till Spanien på torsdag, igen. Jag däremot ska stanna hemma, som tur är så jobbar jag inte i helgen så jag kommer nog att spendera helgen med att göra ingenting, sova sovmorgon, kolla på alla filmer jag vill se på. Ska nog kolla om det trådlösa nätverket fungerar i sovrummet, gör det det så tänker jag inte ens gå upp på fredag. En sväng till Bonden bar skulle vara trevligt också. Får se vad jag gör, tänker inte planera något i förväg. Ska bara ta det som det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0