Vilket jävla väder va!

Det känns som att våren är här. Igår då jag var inne i stan och mötte upp L och M så njöt jag av att slippa frysa och av att känna värmen i ansiktet. Ganska poetiskt på något sätt. Kvällen spenderade jag med B på fjortishaket Treat. Det var lika trevligt som vanligt och jag ser fram emot nästa gång.

Livia hade tydligen gnällt en massa inatt men eftersom jag var lite onykter och sjukt trött då jag kom hem så snarkade jag mig igenom allt. Martina fick ta det som den duktiga mor hon är.

Idag blir det förhoppningsvis en snabbis in till stan och sen en kväll med ingenting förutom soffan. Eller i och för sig, några öl kanske.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Varfor har du reklam for spraydate pa din blog?

2008-04-18 @ 17:26:44
Postat av: Daniel

Tessan.
Bloggen finansieras genom reklam. Vill man inte ha reklam på sin blogg så får man betala för det.

2008-04-18 @ 19:19:52
URL: http://itsagirl.blogg.se
Postat av: Tessan

vale... soy un ignorante obviamente... E ju inte direkt inne i bloggvarlden sjalv sa att saga... Hur gick veckan forresten? har du uppnat nagot av dina mal?

2008-04-19 @ 20:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0