Söndag.

En helg har gått och jag har spenderat cash på sånt som jag inte har råd att spendera cash på. Men det var kul! Lördagen spenderades i stan där jag hittade en grym track jacket från puma på footlocker plus några t-shirts. Hittade även en grym track suit till Livia, även den från puma. Vi kommer att vara the shit när vi kommer till lekparken i sommar. Träffade på min halvsyster med sin dotter Lydia och mamma på Åhléns. Lydia var sjukt söt och allmänt trött. Livia vad som vanligt smådivig och hälsade inte utan kollade mest misstänktsamt på vilka det var som vi pratade med. Inte så konstigt kanske, hon har ju inte sett dom förrut. Nadja möter upp oss och vi kollar runt på stan och åker sen hem för att i stort sett göra ingenting. Nadja däckar i soffan och sover hela kvällen medan jag och Martina försöker leka fram en header till hennes blogg. Får se hur den blir, om den nu blir färdig.

Nu ropar tjejerna från badrummet, ingen ro ingen vila.

Livia var färdigbadad, så nu efter att ha torkat, smörjt och fixat frillan på henne så ser hon ut som en liten version av en bounce dansare.

Ikväll ska vi hem till Martinas mamma och äta middag. Antagligen så blir det något jag inte äter så ofta, som gratinerade rotfrukter, ungsbakade rödbetor och sånt, vilket kan vara gott. Men ibland så saknar jag verkligen mammas grytor och ris, eller hennes kyckling i ugn. Samma gäller pappas revbenspjäll eller hans casuela. Måste bjuda in mig på middag hos dom snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0