Nu sticker det till.

Katten har fått en spruta idag. Det var spännande, i alla fall för Livia som för första gången har varit på ett djursjukhus. Hon sprang omkring och hälsade på alla som gick i hennes väg med ett glatt "eeey" och pekade på alla hundar som kom in. Under förmiddagen så har vi mest lekt och jagat runt varandra. På eftermiddagen tog vi en sväng ner till affären för att handla. Kom hem med mjöl, margarin och jäst och kommer att baka en massa eftersom jag nu är en velourpappa. Plus att Livia gillade att klämma på degen sist jag bakade så det är väl bara att köra i samma spår.

Annars har det inte hänt så mycket. Eftersom jag inte har hört något från vinstkommitén på Läkerol så antar jag att jag inte har vunnit en ny telefon.

Imorgon blir det lunch med L och en kväll med öl och jukebox med B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0