Idag har jag.

Inte gjort så mycket. Har mest umgåtts med Livia, såklart. Eftersom det har varit pissväder i stort sett hela dagen så har vi inte gått ut alls. Planen var att möta upp E vid odenplan men det blev inställt. Tänkte gå en sväng ner till lekparken på eftermiddagen men det var så kallt så jag ställde in det efter att ha känt på kylan från balkongen. Lät balkongdörren vara öppen en stund så att vi skulle få lite frisk luft.

Livia har varit lika snäll som alltid. Hon har in stort sett bara gnällt en gång, i alla fall då jag har varit hemma med henne. Det blev ändring på det då Martina kom hem och då hon under kvällen inte fick smälla kameran i golvet, eller klättra runt i soffan som hon ville. Men överlag så har hon varit snäll.

Martina ligger och snarkar i soffan och jag väntar på att klockan ska bli 22.30. Ska kolla på andra avsnittet av Miami Vice som har börjat igen på cuatro guld. Del 2 av 114, känns som tv sommaren är fixad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0