En dag på stan.

Som titeln säger har jag spenderat i stort sett hela dagen på stan. Åkte in för att möta min syster men fick ett sms på vägen in där hon skrev att hon skulle bli en timme sen. Fördrev tiden med att shoppa en ny tröja eftersom den jag hade på mig var så jävla skabbig. Tröjan jag hade på mig var från början vit, men nu ser den mer gul ut. Skämdes av att gå omrking med den så jag köpte helt enkelt en ny. Smart som jag är så köpte jag en ny vit tröja, måste köpa vanish oxi gainers fuel för att behålla den vit. Annars så har dagen varit bra, trots det totalt pissiga vädret. Livia har inte klagat någonting utan har varit snäll och allmänt glad hela dagen. Hon var faktiskt lite blyg då hon träffade Andrea, som då vi satt på BK och Andrea körde spindeln på henne. Det hela slutade med att Livia gömde sig i min arm och log lite reserverat. Men efter ett tag så släppte blygheten och hon ville smaka på mina pommes, vilket hon fick. Hon fick även en ful klänning av sin morfar idag, hon hade på sig den då han var här och käkade middag och jag tror att det kommer att vara enda gången hon har den på sig. Tror faktiskt att till och med han själv tycker att den var ful, eller i alla fall mindre snygg. Livia fick dock en skön present av Andrea, nämligen en sån här. I och med att hon har fått denna jobbiga sak i stort sett varje gång hon blivit sjuk så var det en passande present.

För övrigt så hatar jag min mobil.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Kan du inte dra pa henne klanningen bara 1 gang till o ta ett foto. Sa vi far se! :)

2008-04-10 @ 20:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0