Ouch och soligt väder.

Läste att det kommer vara sjukt bra väder. Kan vara bra det eftersom vi inte har hittat någon lokal som Nadja kan ha sin studentmottagning i. Om vädret tillåter så blir det ett partytält på gården, skulle det nu vara så att det regnar så verkar det som att det blir partytältet ändå.


~~~~


Livia går omkring och leker något som kan liknas vid affär. Hon har lagt upp alla sina leksaker på vardagsrumsbordet och ger mig en och en. Efter att ha gett mig två stycken så sträcker hon fram handen och säger "dää". Jag ger henne en tom hand tillbaka och sen så fortsätter hon att ge mig saker. Undrar vad hon tar för en duplo legobit? Måste bada henne också, som tur är så har hon totalt missat den här "jag tycker inte om att bada" fasen som jag har läst om. Men ingen är gladare än jag.


~~~~


Som jag skrev igår så skulle jag träna kickboxning igår. Vilket jag gjorde. Det märks att det var ett tag sen, var helt slut efter passet. Men det är väl det som är meningen, plus att det kändes bra att köra igång igen så jag anmälde mig till sommarterminen. Hörde begreppet tokdeffa idag. Det innebär att man bara äter proteiner, ungefär som atkins dieten, och tränar som ett as. Allt för att träna bort fett istället för kolhydrater. Lät intressant. Ska ta en funderare på om det är värt det eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0