Interaktiv frukost.

Pratade med min syster över msn imorse. Det hela slutade med att jag bjöd in henne på frukost via webcam. Hon hade dock ingen egen cam så hon fick kolla på oss när vi åt gröt och fullkornsbröd, (ibland saknar jag verkligen det vita brödet, det är ungefär som vitt guld). Idag ska vi hänga med Nadja, då hon väl får för sig att vakna och höra av sig. Måste klura ut något till henne i studentpresent också, har verkligen ingen aning om vad vi ska investera i. Pengar till körkort? En biljett till bonnavischan där hennes kille bor? Eller varför inte lite revigör? Det visar sig, något blir det i alla fall.

Idag inräknat så är det fem dagar kvar till jag får pengar in på kontot. Och det är sjukt efterlängtat. Apropå pengar så tror jag att jag inte kommer att ha råd till att träna kickboxning under sommaren. Fast det beror på hur mycket jag får om fem dagar. Skulle vara kul att börja träna det igen så den som väntar får se. Idag är det för övrigt sista passet på gratisträningen, om Nadja hör av sig innan det börjar så kanske jag hinner med att köra lunchpasset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0