Dammet är inte min vän.

Dammsög för en stund sen och kan inte sluta nysa, till och med Livia tittade på mig som om jag var dum i huvudet. Hoppas hon inte råkar ut för samma allergier som jag har. Tror i och för sig att jag inte är allergisk mot damm, det beror mest på att min näsa är så jävla känslig. Som då jag tränade kickboxning och fick en smäll på näsan. Kunde inte sluta nysa då heller, min näsa är min akilleshäl. I övrigt så är det "cut like a ninja slice lika a razorblade", rör bara inte näsan.

Livia sover just nu. Hon har hjälpt till att dammsuga så hon är lite sliten. Det faktum att vi jagat varandra hela dagen har inget med saken att göra. Hon slapp i alla fall plocka upp spökbajset som katten lämnat efter sig utanför kattlådan. Fattar inte att det ska vara så svårt för honom att kolla sig i röven efter att han skitit. Han behöver inte ens anstränga sig. Det är typ samma sak som att kolla på pappret efter att man varit på toaletten. Kattfan.

När Livia vaknar så ska vi leta upp en tvättid och gå ut i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0