Ännu en dag.

Igår var det mors dag. Vi spenderade dagen med att åka runt till våra mödrar. Martina åkte med sin mamma och Livia ner till Nyköping för att fira gammelmormor. Jag stannade hemma och fixade i lägenheten och bakade som den husfru jag är. En gigantisk sockerkaka senare så kommer tjejerna hem och vi åker vidare till min mamma för att fira henne. Med andra ord så firar vi våra mammor men inte Martina som ävenb hon är en mamma, och en bra sådan också. Om man inte räknar med den lilla stund vi hade på morgonen alla tre, då hon fick ett kort av mig och Livia. Eller på kvällen då vi firade med att dö på olika trafikrelaterade sätt i GTA4. Mors dag i all ära men man ska ta sig tid för att fira alla mammor.  

Idag ska jag träna kickboxning. Kommer bli sjukt jobbigt men det kommer att bli kul. Förhoppningsvis så är det inte så mycket folk så man har plats att röra sig på. Förhoppningsvis så kommer jag även att köpa kort så jag kan köra hela sommaren. Känns som att det här projektet "bli smal till Tessans bröllop" måste tas på allvar, annars kanske man blir känd som den tjocka släktingen från Sverige. Jag siktar på att bli känd som den lite runda släktingen från Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0