Visst är det onsdag idag?

Känns som att alla mina dagar bara smälter ihop till en stor smet. Sömnrytmen är återigen fucked up då Livia spenderar sina nätter med att ha sin kruppliknande hosta, de gånger hon somnar in så vaknar hon av att hostan sätter in eller av att hon bökar så mycket. Vi har gett henne den hallucinogena hostmedicinen (och enligt mig den totalt värdelösa) Mollipect i ett försök att dämpa hostan. Men Livia blir mest stirrig och nervös av den, så det är inte så konstigt att hon inte kan somna.

Insåg i måndags att jag bara har två veckor kvar till min pappaledighet, kom som en chock då jag trodde att det var minst tre veckor kvar. Några på jobbet har frågat vad jag ska göra under min ledighet och jag svarar att jag inte har planerat något egentligen. Tror inte det är någon mening med det, lika bra att inte göra det så man slipper bli besviken över att man inte hann med allt. Det enda jag ska göra är att kanske hitta flera öppna förskolor, läs smittohärdar, ifall den som finns här är totalt värdelös eller full av snoriga outbreakapor.

Vi har fått en planritning över lägenheten vi ska flytta till så nu vet vi att lägenheten består av en massa dörrar. Tre rum och ett ganska stort kök samt att balkongen finns i anslutning till sovrummet. Satt och kollade lite möbler och sånt igår och fick lust att lägga ut precis alla möbler vi har i vardagsrummet på blocket och köpa nytt. Får se hur det blir med det.


Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon :)

2008-03-05 @ 07:58:51
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: andrea

säkert hitler och stalin som spökar i hennes cribb! jag känner med dig livia!

2008-03-06 @ 18:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0