Det luktar snor här.

Det gör det, fast det beror på att min näsa är fullt av det. Samma gäller Martinas och Livias. Natten har varit en pärs, Livia har verkligen inte kunnat hitta någon ställning att ligga i, allt var bara fel. Hade jag henne i knät så var det okej i två sekunder, sen så började hon slänga med huvudet och gnälla. Samma sak om jag lägger henne ner. Det enda som verkar funka är då jag står upp med henne och vaggar lite fram och tillbaka, nackdelen med det är att jag somnar stående om jag gör det. För att slippa hennes gnäll så sätter jag på mig iPoden och lägger henne i soffan, lägger mig brevid henne och försöker klappa henne till sömn. Efter ett tag så funkar det. Vaknar sen av att Livia slår mig i bröstet runt sex snåret. Vakna! Det är Teletubbies!

Min pappaledighet har i alla fall börjar på allvar. Den kunde ha börjat trevligare men det är bara att anpassa sig. Men samtidigt, hur kul kommer det att vara att träffa andra ungar om man kommer gå omkring och vara rädd för att bli sjuk hela tiden. Samtidigt så kan man inte låsa in sig heller, även fast det lockar väldigt mycket just nu. Skitsamma, det som har hänt har hänt. Får se det från den ljusa sidan, Livias imunförsvar kommer att kicka ass då hon blir större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0