Mitten av sommaren.

Midsommar alltså. Vädret, som för övrigt verkar vara den stora nyheten sen Sverige blev pissade på i EM, verkar bli bra. Det enda vi har gjort hittills är atta bilen ner till affären för att köpa middag till ikväll och frukost till imorgon. Kanske tar en sväng ner till någon park för att kolla på när människor dricker sig fulla.

Vad med har hänt? Livia verkar ha kommit in jag-sätter-mig-ner-på-golvet-och-gråter-om-jag-inte-får-som-jag-vill period. Senaste exemplet på det var då hon inte fick en tidning som Martina satt och läste i soffan. Hon grät och grät och då hon satte sig ner i ren protest så lackade jag ur och satte henne på sitt rum. Då skrek hon. Efter ett tag så gick jag in till henne för att kolla läget, hon skrek fortfarande, men då hon skriker men samtidigt leker med en bok så känns det inte lika allvarligt längre. Testa gränser kan ju vara kul, men måste hon låta så mycket för det? Idag har hon i alla fall varit på bra humör. Nu låter det kanske som att Livia är världens pain, det är hon inte, bara ibland.

Var och hämtade Martina i ett av förortens största centrum och såg en kille som gick och släppade på det här lilla paketet. Orden din lilla jävel dök upp i huvudet, ren avundsjuka såklart. Läste för övigt att Ps3an som ingår i denna bundle ska vara bakåtkompatibel, till viss del. Ännu en anledning till att investera i en sån underbar liten maskin.

Hoppas ni får en trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: Kim

Måste man ha spelat de tidigare MGS-spelen för att "fatta" det nya?

2008-06-30 @ 13:35:07
URL: http://jigsaw.webblogg.se/
Postat av: Kim

Ahh, som jag misstänkte då. Då struntar jag nog i spelen. Orka spela igenom tre spel, på olika konsoler. :)

2008-06-30 @ 21:08:32
URL: http://jigsaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0