Lalala.

Livia har låtit så hela morgonen, lalala, lalala. Hon gillar att sjunga min lilla tjej. Hon kan även säga vatten på spanska, typ, agua= avva, och då jag visar upp en bild på farmor så säger hon vuela (abuela). Nyss bad jag henne att hämta bilden på sin farmor och hon kom tillbaka med den, man blir faktiskt impad av det lilla. Snart kommer väl svaren "hämta den själv!" eller "nä, jag vill inte!". Så det är väl lika bra att passa på medan det går.

Efter frukost så gick vi på en promenad ner till Rålis parklek. Hon gungade lite och blev sjukt trött så halvägs hem så fick jag bära henne. Tog inte med mig vagnen då hon gillar att gå omkring plus att det antagligen är roligare att gå omkring och känna på allt än att se det svischa förbi. Väl hemma så blev hon pigg, vilket jag inte blev, snarare tvärtom. Nu har hon i alla fall fått lunch och kommer antagligen däcka snart.

Fredag idag, och jag har fått pengar. Äntligen!



Kommentarer
Postat av: Tessan

VIVA ESPAÑA!!

2008-06-30 @ 07:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0