En till update.

Helgen har gått förbi. I fredags var jag och Livia nere vid plasdammen och resten av helgen har gått i vinets tecken. I lördags så tog vi ett glas vin på en "vinbar" och restaurang. Vinlistan var vad jag fick veta ganska gles. Så att kalla sig en vinbar var kanske överdrivet. Lördagen spenderades även i diverse klädaffärer där Livia fick lite nya kläder. Lika bra att köpa upp sig innan dagis där det antagligen kommer att slitas kläder på löpande band. Som vanligt så var 98% av kläderna på tjejavdelningen rosa så killavdelningen lockade mer. Jag fattar inte varför allt ska vara så rosa, visst, rosa är fint. Men måste det vara fisrosa? Eller måste det vara fisrosa med mongot puh på? Söndagen spenderades med att hälsa på släkt, och dricka vin. Eller i alla fall Martina, jag körde.

Idag har jag mött på L och P och gått omkring, en massa. L har som alla andra en stegräknare så det finns bevis på att vi har gått en massa. Hur många steg det var vet jag inte, men det var tydligen en massa.


Nu orkar jag inte skriva mer så ni får ett gäng bilder från helgen.

livia myser

livia har badat.

livia är seg.

livia har glass i fejset.


livia i regnet.

livia i regnet.

livia med drickande far.

livia med shades.

martina porrar sig.

livia får inte som hon vill.

dotter och far tittar på något.



mors!


Kommentarer
Postat av: Nadja

YES! Puh är mongo! lär livia det! du har btw tagat bilderna skiiiitsnyggt med ditt bloggnamn! Mr. Digital xD

and sist, men inte minst, vad liten du ser ut utan skägg och mustasch! :D :D :D cuuuuuuute!!

2008-07-15 @ 00:15:26
Postat av: andrea

fan..dina bilder blir verkligen skitbra..är det kamera eller mobilisch ?

2008-07-15 @ 03:01:48
Postat av: Kim

Utmanade dig, kolla min blogg.

2008-07-23 @ 00:21:52
URL: http://jigsaw.webblogg.se/
Postat av: anonymis

Men uppdatera nån gång då!!

2008-07-29 @ 22:57:25
Postat av: daniel

anonymis:



Durå!

2008-07-30 @ 16:51:02
URL: http://itsagirl.blogg.se/
Postat av: Tessan

haller med anonymis. Sjalv ar jag standigt uppdaterad!

2008-07-30 @ 17:58:50
Postat av: Jessan

hjääälp va stoor hon har blivit!!

så söt!

2008-09-03 @ 23:44:50
URL: http://missjezzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0