En promenad i regnet.

Det har vi gjort idag. Gått i regnet. Det regnade iofs inte så mycket, men det räknas ändå som en promenad i regnet. Gick ner till affären där vi handlade det som behövdes för att göra middag. Väl i affären så attackerar Livia kakhyllan och lägger ner en låda i korgen, i och med att det var fullkornskakor så gick det bra. Hade det inte varit fullkorn så hade det egentligen inte spelat någon roll då vi hade ätit upp dom ändå.

Lite bilder från dagens utflykt;

Livia spatserar.

livia i regnet.

Livia posar.

livia i regnet.

Livia klappar en hund.

livia med hund.

Livia och hennes far.

livia med sin far.


I söndags så var vi på kalas. Jag fick frågan om jag hade det bra eftersom jag tydligen blivit lite rundare. Som om inte det vore nog så fick jag även frågan två gånger. Jag kan iofs hålla med om det. Men, detta påverkade min dröm som jag hade samma natt där tjejen jag skulle ligga med sa nej på grund av just den anledningen. Du är för rund. Jag menar, vad är det för jävla dröm?! Skit i det för fan!

Kommentarer
Postat av: andrea

för du var rund? hon verkar inte fatta att det va CHOCOLATE LÖÖVEE!

2008-07-08 @ 20:10:25
Postat av: Nadja

vem faen har hört talas om en smal chilenare? i mean come on ;D

2008-07-08 @ 20:22:00
Postat av: Tessan

Ha ha, nu hade jag fel! Det star att jag kommer fram Marbella! Det far det garna gora. kanns lite lyxigt liksom.

2008-07-08 @ 20:48:32
Postat av: Karin

Vaaa!! Vem sa det!!! Kan iof tänka mig vem... Agghh! Ber om ursäkt åt deras vägnar.

2008-07-09 @ 08:54:45
Postat av: daniel

Andrea och Nadja.

Det finns tydligen smala chilenare, men dom är ett utdöende släkte.



Tessan

Ja, Marbella är lyxigt. Funderar på att köpa hus där.



Karin

Igen fara. Som jag skrev så håller jag med om det.

2008-07-09 @ 13:12:04
URL: http://itsagirl.blogg.se/
Postat av: Nadja

that's because they're dying of starvation!



som ståuppkomikern Gabriel Iglesias skulle säga; you're fluffy =D

2008-07-09 @ 16:54:41
Postat av: andrea

vi borde skapa en fond för dem stackar´n och bli fett rika.

2008-07-09 @ 17:47:26
Postat av: Tessan

ar alla fotona tagna med mobil? Dom blir bra. Snyggt med copy-loggan.

2008-07-09 @ 18:50:55
Postat av: Anders

Hej, vi igen.

Jag visade Lisa Lo bilderna på Livia på denna sida och hon blev helt till sig och börjar krafsa på skärmen! Kul!



Jag instämmer dessutom med föregående kommentar, snygga copy right effekter!

2008-07-14 @ 17:10:35
URL: http://www.erlandssonsestetiska.se
Postat av: daniel

Anders.



vad kul att LisaLo kommer ihåg Livia, eller det kanske är hennes copyrightlogorna som tar hennes uppmärksamhet. =)



2008-07-14 @ 21:48:34
URL: http://itsagirl.blogg.se/
Postat av: Jessan

den som sa det måste nog skaffa glasögon;) skulle rundhet hindra från att prestera i bingen=?? they have a hell of a lot to learn;)

2008-09-03 @ 23:47:42
URL: http://missjezzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0