Te och macka till middag.

Är ganska seg efter en dag på jobbet, spring har varvats med spring och lite mer spring. De stunder jag inte har sprungit omkring så har jag lekt med min nya mobil. Öppnat och stängt den bara för att se om det har hänt något på displayen. Den har tydligen ett tema som anpassar sig efter dagen, jag har inte märkt någon större skillnad förutom att det börjar lysa blått istället för grönt efter halva dan. Men det är en fin touch, jag gillar det.

Pratade med en av undersköterskorna på jobbet om hur det är att plugga till undersköterska. Sjukt kul och väldigt intressant var svaret. Det var nog det svaret jag letade efter då jag funderar på att läsa till det. Har hört om utbildningar som är på tre terminer och som faktiskt inte ska vara så intensiva som det låter. Får kolla upp det, känns som att det mer är en tidsfråga än en fråga om ekonomi. Får se hur det blir med det hela.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad kul med en pappa som bloggar! :-)

2008-02-07 @ 22:41:18
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Tessan

Jag tycker absolut att du ska ta usk-kursen. Har du ngt mer csn att ta ut av? eller maste du jobba samtidigt? Du kan ju kolla om det finns ngn kvallskurs du kan ta nu nar du ska vara pappa-ledig.
Hur gar det for ovrigt med operation-anorexia?

2008-02-13 @ 07:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0