Nu är det bestämt.

Vi ska flytta, inte till en annan stad utan i samma hus. Det har dykt upp en trea vilket innebär att vi flyttar in i den i mitten av April. Flytten betyder att vi inte längre kommer behöva smyga in i sovrummet om nätterna, plus att andra aktiviteter inte behöver göras med munkavel på. Livia kommer få ett eget rum att stöka till och chansen att trampa på mega blocks blir faktiskt mindre. Allt som fattas nu är en planritning så vi kan börja planera inredningen. Martina kommer ta hand om Livias rum och jag har kommit på att jag vill få en liten lounge känsla i vardagsrummet som även eventuellt kommer fungera som matsal. Får se vad det blir av det hela. Skitsamma, vi ska flytta till en trea! Underbart!

Det finns andra barn som heter Livia, självklart. Ett av dessa barn har en mamma och en pappa som bor på en ö, och mammans blogg hittar du här.

Kommentarer
Postat av: Nadja

YAY FRICKIN YAY!! Faen vad härligt för er! Är grymt glad för eran skull, kommer ringa senare för att skrika ut mina congrats i era öron snart :D

2008-02-29 @ 17:59:02
Postat av: Kim

Nice med större lägenhet. Men fy fan för att flyttpacka, jag hatar det! :D

2008-03-02 @ 12:29:37
URL: http://jigsaw.webblogg.se
Postat av: andrea

jag visste det innan er alla andraQ!! mohahahah!!!! grattis som faaannn!!

2008-03-04 @ 18:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0