En ganska vanlig onsdag.

Efter en tidig morgon med Livia där det blev de sedvanliga barnprogrammen som gick på tv så var det dags för att jobba. Dagen har faktiskt gått fort. Beror antagligen på att det har varit mycket att göra. Har återigen frågat runt bland alla sköterskor efter utbildningar och nu kommer alla att hålla ett öra öppet om de hör något intressant. Idag fick jag för övrigt för första gången i mitt liv se en anorektisk person. Har i och för sig sett anorektiker i olika dokomentärer på tv, men jag har inte sett en live. Det var i alla fall inte det minsta kul, inte för att det var fult att titta på, utan för att det kändes som ett dött lopp, om du förstår vad jag menar.

På den positiva sidan så är det snart dags för min pappaledighet, och jag ser verkligen fram emot det. Kommer antagligen bli en massa turer till olika parker där de vanliga grupperingarna kommer att finnas. Accepteras jag inte av pöbeln så får jag väl starta en egen på familjeliv.se och organisera gemensamma turer till skansen eller liknande. Har kollat lite på familjelivs pappaforum och merparten av trådarna handlar om vilka bilar som är bäst och vilka karaktärer som är bäst i wow. Känns som att öppna förskolan får bli ett stående inslag under min ledighet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0