En dag på stan.

Dagen började med en timmes sovmorgon, sjukt skönt. Trots att jag vaknade av Livias gnällande så hade jag inga problem att somna då Martina tagit in henne till vardagsrummet. Vaknade i och för sig senare av hennes gnäll, men jag var utvilad så det kändes bra att gå upp, att jag även har varit ledig idag gjorde nog det hela lite bättre.

Efter frukosten så blev det en resa ner till BVC där Livia dominerade i väntsalen. En massa flörtande med de andra barnen och föräldrarna senare så var det dags för kontroll. Hon har tagit ingen den vikt hon tappade då hennes immunförsvar havererade plus att hon har växt en centimeter. Allt var som vanligt -jääättebra- som sköterskan alltid säger. Efter BVC så blev det en stund på stan för att shoppa lite nödvändiga saker inför sälen. En mössa och handledsskydd senare så kommer jag på att jag inte har råd att köpa en ny jacka så det för bli lager på lager principen. Detta innebär att jag blir tvungen att köpa en fleecetröja för första gången på 15 år. Kändes inte lika hett som det kändes då, tur att just det modet inte verkar vara på väg tillbaka.

Nu ligger bara kruxet i att komma på vad det ska bli för middag, hemlagat? sushi? eller kanske subway? Det lutar åt subway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0