Day off.

Det är onsdag och det är min enda lediga dag den här veckan. Har inga större planer på vad som ska göras idag, förutom det vanliga med att mata Livia. En sväng in till stan kan vara trevligt, måste se lite folk. Folk som inte är gula på grund av en inflammerad lever, eller en som har ett benbrott som man oftast bara ser på MTVs Scarred. Nä, friskt folk tack.

Funderar på om jag kan bli blodgivare. Första gången jag kollade om jag kunde vara det så sa de nej på grund av att jag tar mediciner dagligen. Men eftersom jag har bytt mediciner så kanske det borde gå.

Jag vill bjuda Martina på en resa, och det ska jag. När vet jag inte. Tanken är i alla fall att lämna bort Livia för en weekend i en annan stad, utanför Sveriges gränser.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Om du tanker lamna bort Livia for en weekend i en annan stad utanfor sveriges granser far du garna lamna bort henne till mig :). Sa hon lar sig saga Tessan ordentligt! Jag tror inte ni ovar tillrackligt dar hemma... tessantessantessan

2008-02-20 @ 08:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0