Barnfri bakfyllefredag.

Igår efter jobbet så mötte jag upp J för lite mat, öl och biljard på biljardpalatset. Som beräknat så vann jag alla matcher och efter förnedringen så blev det mer öl och snack på ett annat ställe i närheten. Kom hem ganska tidigt,  onykter såklart och somnade i stort sett direkt då jag kom hem. Jag kom även ihåg resan hem vilket var bra, har haft en streak med minnesluckor dom senaste gångerna jag varit ute, något jag inte alls rekommenderar.

Livia vaknade strax innan sju, pigg och glad. Jag vaknade strax innan sju med en dundrande huvudvärk, mindre roligt. Flyttade över Livia till sängen, satte på tvn och zappade fram teletubbies som fick underhålla både henne och mig fram tills det var dags för frukost. Martina som sov på soffan (eftersom jag tydligen låter när jag sover), fick sovmorgon.

Ikväll ska vi lämna bort Livia till sin mormor då vi känner för att vara ensamma, läs sova, kolla på heroes, äta tacotallrik och sen ligga, inte nödvändigtvis i den ordningen. Jag har för övrigt fått hem alla säsonger av OZ, men det finns inga texter till den, i alla fall inte till alla säsonger. Ganska irriterande eftersom jag är beroende av att ha undertexter till det jag vill titta på. Har ni tips på olika sajter där det finns bra undertexter så let me know.


Kommentarer
Postat av: Karpstryparn

Hoppas ni får det trevligt.

2008-02-01 @ 15:23:33
URL: http://www.karpstryparn.blogg.se
Postat av: Daniel

Tack!

2008-02-01 @ 15:43:19
URL: http://itsagirl.blogg.se
Postat av: andrea

http://www.divxsubtitles.net/

it could work...

2008-02-01 @ 18:18:43
Postat av: Nadja

GETTING IT OOOOOOOON!xD

2008-02-02 @ 00:19:39
Postat av: andrea

nadja, dude!

2008-02-05 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0