And it's friday.

Helgjobb framför mig. Som tur är så börjar jag tidigt hela helgen så kvällarna kommer fortfarande att vara lediga till annat. Känns som att mina blogginlägg i stort sett bara går ut på att skriva om att jag har jobbat och att jag har varit hemma. Får bli ändring på det.

Såg på en kompis sida att de hade varit på teenfest. Om man går efter bilderna så var det tydligen kul, Inte på grund att de såg fulla ut. utan mest på grund av att de var på teenfest. Måste för övrigt komma iväg och hälsa på min vän L snart också. Inte bara på Bonden utan även utanför jobbet, måste se till att han träffar sin guddotter.

Martina har köpt en lampa som har formen av ett hjärta. Och då menar jag formen av ett verkligt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Kim

Cool lampa. :)

2008-02-23 @ 00:14:03
URL: http://jigsaw.webblogg.se
Postat av: andrea

ouh...vart har ni skaffat lampan?

2008-02-24 @ 19:12:16
Postat av: Daniel

Affären heter Frank Form. Den finns nog bara i staaaaaaan. =)

2008-02-24 @ 22:37:36
URL: http://itsagirl.blogg.se
Postat av: andrea

well..thanx god for home deliver! :)

2008-02-24 @ 23:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0