Pappaledig.

I och med att blogg.se har haft diverse tekniska problem så har jag inte kunnat skriva på några dagar. Men nu verkar det som att det ska funka så det är bara att passa på innan skiten hänger sig.

Jag är nu officiellt pappaledig. Har i och för sig varit det i en vecka nu men eftersom vi har varit sjuka allihopa så har alla varit hemma, så det är först nu när Martina har börjat jobba som det känns på riktigt. Jag går fortfarande på antibiotika, men Livia har slutat sin kur och Martina dras med hosta. Den gjorde sig påmind inatt, måttligt kul, för henne menar jag. När jag frågade om hon hade provat vatten så fick jag ett argt ja som svar. Ett sånt där, äru dum i huvet svar.

Igår så tänkte jag att jag skulle laga lunch till Livia, pasta med köttbullar var ingen större hit. Lunchen var i och för sig jävligt tråkig, men nu får det vara slut med burkmat. Real food for real people, såere bara. Middagen var däremot en succé, lax med potatis och lite spenat till. Lax är en favorit, check! Det kommer bara bli lax med andra ord.

Idag vet jag inte vad vi ska göra, kanske gå ner till lekparken och gunga lite, eller gå till affären och handla. Eller varför inte kombinera båda, shit vad crazy!


Kommentarer
Postat av: andrea

snygg bild! med en liten sån där - liten - härlig - jag - är - en - pappa - mustach! check! ...

2008-04-01 @ 12:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0