3D lägenhet.

Det tar ett jävla tag att göra en lägenhet i Google SketchUp. Speciellt om man inte fattar hälften av alla knappar som finns. Har hållt på i vad som känns flera timmar och bara gjort hallen. Men jag gjorde fel med måtten så enligt ritningen så har vi en toalett på 50 gånger 50 centimeter. Får ta tag i det en annan dag, då jag orkar sitta med planritningen och mäta och hålla på.

Just nu önskar jag bara att få kolla på lägenheten istället för att sitta med planritningen och möblera i huvudet. De håller på att tömma den men det verkar ta ett tag att få loss allt bråte som fanns där. Skulle vara kul att kolla på den innan man flyttar in, men det kommer snart hoppas jag.

Kul väder idag, verkligen. Martina sitter och kollar på 27 dresses (buuuu!) och det regnar ute. Livia är nyvaken och sitter och leker med sina tår. Får se vad som händer idag, kaffe eller något skulle vara trevligt.

Kommentarer
Postat av: andrea

14 grader i mariestad! YEEAHH MAN YEAAH!!!!

2008-04-13 @ 16:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0