Trötthet och julmatsrester.

I och med att jag har varit uppe med Livia inatt så har jag mest spenderat juldagen med att inte göra något speciellt, förutom att vara hemma då. Livia fick som jag skrev feber igår och det höll i sig hela natten. Jag gick upp med henne runt tre inatt och har spenderat resten av natten i vardagsrummet med henne, ibland så sov hon, ibland så gnällde hon. Martina har tillsammans med alla andra som var här igår fått ont i halsen, hon har även gått omkring och haft ont i huvudet i stort sett hela dan. Så med andra ord har jag spenderat min juldag med två sjuka tjejer, känns som att det bara är en tidsfråga innan jag blir sjuk, igen. Jag kom i och för sig ut en sväng då jag åkte till söder och gick på apoteket för att köpa alvedon och halstabletter.

Imorgon är första natten på ett femnätters nattpass för min del. Går av på nyårsaftons morgon och går på igen på nyårsdagen. Förhoppningsvis så börjar jag sent på nyårsdan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0