Men Livia, vad är det frågan om?

Ställde den frågan ett antal gånger inatt. Då jag kom hem från jobbet så ligger båda tjejerna i sängen. Livia halvsover och Martina vågar knappt andas så att inte Livia ska vakna. Men tyvärr så gör hon det, vaknar alltså, är helt klarvaken och alla hysshningar och liknande bara rinner av henne. Får gå upp med henne, det funkar inte att båda ska vara vakna med henne då ingen av oss har sovit särskilt bra. Martina får sova vidare och jag går upp med en alldeles för pigg Livia som blir alldeles uppspelt då hon ser en nyvaken katt i soffan och den tända julgranen. Efter vad som känns som en evighet så somnar hon i alla fall om, och sover i vad som känns som en kvart. Tror iofs att det kanske var en halvtimme, lite mer.

I övrigt så firades lilla julafton här hemma igår. Det blev sushi till julbrunch eftersom en del av deltagarna tröttnat på julmat (bl.a. jag). Efter en orgie i sushi, kaffe, kakor och kladdkaka så var det dags för julklappsutdelning och sen bil till jobbet.

Jag hade tänkt åka in till stan och köpa mig en ny mobil idag. Men efter att ha kollat runt på nätet så verkar det som att INGEN av dom affärerna har just den modellen inne. Alla har tydligen köpt samma mobil som jag vill ha och nu får jag snällt vänta fram tills efter nyår, jävla bastards.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0