Måndag morgon.

Livia går just nu omkring och snorar på alla sina leksaker och jag sitter och snorar framför tangetbordet. Både jag och Livia är med andra ord förkylda. Jävligt irriterande eftersom det inte var så länge sen vi blev friska från den förra omgången med snor och upphöjd spjällsäng, men det går väl över. I och med att jag gått omkring och varit halvförkyld i vad som känns vara över ett år köpte jag Kan Jang. Har hört att det ska vara bra för att slå ut även den värsta förkylning. Efter att jag köpt flaskan så läste jag igenom rekommendationerna och kom fram till att jag inte kan ta dricka det, främst av den anledningen att astmatiker och allergiker inte ska ta det eftersom Kan Jang verkar innehålla i stort sett större delar av en skog vilket kan sluta med uppsvälld tunga och liknande, vilket i mitt fall antagligen skulle slutat med en näradödenupplevelse.
 
Helgen har som vanligt gått snabbt. Åkte in till city och letade julklappar i lördags med Livia och Nadja, hittade det mesta och har bara ett fåtal kvar att köpa. Lördag kväll spenderades med Nadja, några drinkar varvat med God Of War 2 samt filmen Wrong Turn 2: Dead end (dåligt skådespeleri varvat med splatter och lite nakna bröst). Under söndagen tittade vi (jag, Nadja och Livia) på The Bourne Ultimatum samt Snoop Doggs Hood of Horror. Det var bara en av dom filmerna som var bra, ni kan säkert gissa er fram till vilken det var. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0