Förkylning, huvudvärk och ny barnvagn.

Då jag vaknade kunde jag inte andas då min näsa var helt täppt med snor, lite efter det kom den härliga huvudvärken krypande. Ringde till jobbet och sjukanmälde mig, smällde i mig ett par alvedon och försöker ingorera huvudvärken medan jag sätter igång Storyteller och sätter mig med Livia i soffan. Efter en stund somnar vi in båda två men Livia vaknar efter vad som känns som tio minuter och börjar liva runt. Martina stiger upp och hjälper till med Livia medan jag fixar frukost (te och lussebullar) till oss.

Efter allmänt slöande (i stort sett hela dagen) åker vi in till söder och hämtar ut den nya barnvagnen som Martina fått för sig att hon vill ha, det är en bugaboo och ska tydligen vara en übervagn. Nu måste vi göra oss av med de andra två vagnarna vi har vilket egentligen inte borde vara så svårt. Får hoppas på att det går smidigt.

Nu ikväll kommer jag, Livia och min trofasta vän zycomben åka till förorten och kolla på när min syster har en dansuppvisning, kommer bli fett yao!!

Microsoft har för övrigt fortfarande inte skickat mailet med fraktsedeln så vi kan skicka iväg vårt trasiga xbox till tyskland. Funderar på att sälja skiten och köpa den lite mer pålitliga PS3an. Har hört att deras support ska vara effektiv plus att den inte låter som ett kärnkraftverk när man har igång den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0