Dan före dopparedan

Idag ska det dammsugas och städas toalett, det ska också handlas det sista till julbordet. Vi ska även möblera om lite i vardagsrummet så att granen som Martina kommer välja ut ska få plats. Känner jag henne rätt så kommer det att bli en kungsgran av modell större som kommer ta upp halva vardagsrummet, men det gör inget. Martina är grym på att pynta granen så det kommer bli fint, plus att Livia måste ju få se sin första julgran. Måste bara komma på ett sätt att förankra granen så Livia inte får den över sig.

Vi borde egentligen ha gjort allt det här igår men det var ingen som orkade. Jag var bakfull halva dan och slö den andra hälften, så vi spenderade dan med att slökolla på tv och leka. Något vi får betala dyrt för idag.

West End Star gick igår och en av mina favoriter åkte faktiskt ut, hon sjöng iofs fint men hennes uttal var nästan pinsamt dåligt. Ett par engelska lektioner på det så kommer det säkert att gå bra för henne framöver.

Nu ska jag och Livia kolla på Kurt Cobains sista 48 timmar på Discovery. Ja, jag kommer att hålla för hennes ögon då de visar bilder på hans bortskjutna huvud. Om dom nu kommer visa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0