No wallpaper for us.

I alla fall inte den här veckan. Målaren var här idag och skulle sätta upp dom men tydligen så var mönsterpassningen fucked up så det sket sig. Han skar inte fel, utan det var lappen på själva tapeten som visade fel. Så nu står vi utan tapeter på väggen igen. Fördelen är att affären ska stå för nya tapeter kostnadsfritt.

Som ni kanske har läst i Martinas blogg så har Livia en liten fläskläpp. Hon fick tydligen en stol över sig och det blödde och det var gråt och hela baletten. Idag fick hon en bula som en liten bonus. Jag hörde henne leka i sitt rum och några sekunder senare så hör jag bara en smäll och gråt. Hittar henne raklång på rygg och antar att hon gjort en till kalle anka vurpa och slagit i bakhuvudet. Hon har i alla fall inte spytt så vi kan stryka hjärnskakning.

Om man bortser från vurpor och dåliga tapeter så har dagen ändå varit bra. Förutom att jag är pank. Jag och Livia använde mina sista cash för att köpa en focaccia som vi åt i Rålis. Vi matade lite fåglar och sen så jagade vi dom. Sen så lekte vi kull, eller jag lekte kull, tror inte att Livia fattade vad vi gjorde. Men hon tyckte att det var kul att bli jagad vilket var huvudsaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0