Snake? Snake?! Snaaaaaake!

De flesta känner till den frasen, i alla fall de som spelar Metal Gear serien. Har spenderat en liten del av dagen med att spela den andra delen och har redan fastnat för Kojimas filmiska stil. Hade faktiskt glömt bort hela början av spelet och kom på mig själv att sitta helt inne i tvn då en av de längre filmsekvenerna sätter igång. Snart så släpps den fjärde och sista delen i serien, såklart på en konsoll som jag INTE har (presenttips). Satt och funderade på hur Kojima kommer att avsluta serien, och jag kom fram till att han måste döda honom, hoppas han gör det. Ärofyllt och episkt ska det vara.

Vi har inte gjort så mycket idag, mest tagit hand om oss själva. Jag gick och la mig en sväng på eftermiddagen då jag hade en migränattack på g, två timmars skön och svettig sömn senare så var den borta. En snabb resa ner till affären senare för att handla middag så sitter jag nu här, Livia sover och Martina har på sig sin mysfilt i soffan. Är faktiskt helt nöjd med situationen.


Kommentarer
Postat av: andrea

i´m gonna say it again sen jag hörde ditt mezz - pip första gången ...

NEERDDDDD!!!!!!! ...

2008-03-29 @ 14:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0