Pappaledig och barnfri.

Okej, nu är jag officiellt pappaledig. Sista dagen på jobbet kändes faktiskt bra. Det blev mycket, "du får ha det så bra" och "hälsa mammorna i parken, hehehehe", men det kan man nästa förvänta sig av ett det gäng jag jobbar med. Nu gäller det i alla fall, bonding på hög nivå, promenader, bajsexplosioner och gnäll varvat med skratt och varma leenden. Det kommer bli grymt.

Jag börjar min pappaledighet med att lämna bort Livia till sin mormor, bra början, verkligen, hehe. Jag och Martina ska på date ikväll. Planen var att gå på bio och kolla på Sweeney Todd men det skiter vi i. Kan lika gärna göra det någon annan gång. Vi ska ut och käka någonstans på söder, vart vet jag inte, bara det inte blir Pizza Hut eller Jerusalem Kebab så är jag nöjd. Efter det en sväng till Bonden Bar.

Dags att dra, mors!


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag vill också vara ledig. Får helt enkelt skaffa en unge... hah.

2008-03-18 @ 14:28:56
URL: http://jigsaw.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0