Host, host och mera host.

Båda tjejerna är sjuka, och jag kommer antagligen att blir det så fort de blir friska. Natten har varit ett helvete rent ut sagt. Martina tog Livia första gången hon vaknade men efter en stund så tog jag över då Livia var riktigt jobbig och gick Martina på nerverna. Försökte få henne att sova i soffan och de gick sådär, då hon väl somnade in så började hostandet igen, tillsammans med gnällandet, varvat med lite annat hostande från sovrummet där Martina ligger. Efter ett tag så gick det i alla fall bra och Livia lugnade äntligen ner sig och somnade in tillsammans med mig. Hon vaknar så klart lagom till de äckliga teletubbies och hostar sig igenom både elias, postis per och boblins, underbart, verkligen. 

Jag avskyr sjuka människor som smittar min familj. Alla borde leva i såna här


Kommentarer
Postat av: andrea

typ... the bubble family...

2008-03-06 @ 18:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0