En bra dag.

Eller rättare sagt en eftermiddag. Då det faktiskt var ganska bra väder ute och vi inte varit ute ordentligt sen vi kom hem från sälen så tog vi en sväng ner till Fridhemsplan. Kändes bra att se folk igen (den lilla folkmängden vi såg i sälenbyn räknas inte) och västermalmsblandningen smakade bra vilket jag ser som ett framsteg i kureringsprojektet. Tyvärr var det jävligt kallt så tanken att gå omkring med en kaffe och kolla skyltfönster sket sig.

Livia har varit på bra humör idag och natten har faktiskt gått helt okej. Jag märkte ingenting av de tre första gångerna hon vaknade så Martina fick ta det. Hon fick iofs ett hostanfall som jag fick ta i vardagsrummet med henne men det gick ändå över ganska snabbt, så antingen så håller hon på att bli bättre eller så har vi vant oss vid att sova lite. Hoppas innerligt på det sistnämnda. Jag älskar verkligen att sova.

Ikväll ska jag göra eget potatismos. Blev sjukt sugen på det då vi pratade om vad vi skulle äta till middag. Till det blir det kyckling och sallad. Blir nästan förvånad över att vi lagar mat, trodde vi skulle köra takeout som vanligt. Det känns som att Martina kommer att somna tidigt i soffan idag, så antingen så spenderar jag kvällen med Solid Snake i Metal Gear Solid 2 eller så tafsar jag på henne då hon sover. Kul va?

Kommentarer
Postat av: andrea

kör chubbyshakee!!!...

Mogge säger hela tiden att jag är tjock och hotar med chubby shake! ska han säga liksom!

2008-03-27 @ 19:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0