Annandag påsk med hosta och snö.

Vafan kommer all snö ifrån? Visst det kan vara mysigt, men kom igen! Trodde jag skulle slippa se det nu när jag faktiskt åkt till snön! Kunde lika gärna ha stannat hemma och kollat på skiten genom fönstret.

Livia är fortfarande sjuk, hon har inte lika hög feber, men den ligger och spökar lite. Hennes hosta däremot hänger kvar. Hon hostar så mycket att hon inte kan sova om nätterna, vilket går ut över hennes humör vilket i sin tur går ut över mitt och Martinas. Förhoppningsvis så får hon sova något inatt, jag somnade i soffan igår så Martina fick dras med det tidiga nattpasset. Ett tag efter att jag lagt mig i sängen så vaknar jag av Livia hostar och gnäller, couch here we come! Ibland så känns det som att jag och Martina är särbos trots att vi bor under samma tak.

Martina går omkring och är irriterad över allt idag, katten har fått sig några utskällningar. Mest för att han är i vägen då hon ligger i soffan och tycker synd om sig själv.

Dags att försöka lägga Livia nu.


Kommentarer
Postat av: Martina

Men det ÄR ju synd om mig!!!...Nä, men sorry för mitt humör bejbi...

2008-03-24 @ 20:14:28
URL: http://squeeze.blogg.se
Postat av: Kim

Jag håller med dig om snön. Vad fan ska den komma nu för!? Typ tre månader för sent. Jag hoppas skiten smälter bort snart (helst igår).

2008-03-25 @ 09:16:44
URL: http://jigsaw.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0