Sovmorgon och långhelg

Fick en efterlängtad sovmorgon idag, somnade väl strax efter ett och vaknade runt tolv tiden. Tack för det! Det behövdes verkligen.

Har tredagars helg nu vilket känns bra, det känns som att det var ett tag sen jag var ledig en hel helg, vilket det säkert är. I och med att jag har så konstiga arbetstider så brukar veckodagarna smälta ihop till en stor röra vilket gör att jag tappar tidsuppfattningen helt och hållet.

Idag fyller pappa år, ska jag vara ärlig så har jag ingen aning om hur gammal han blir, men känner jag honom rätt så kommer han inte att säga det högt ändå. Senaste gången jag frågade så svarade han att han fyllde 25 och samma sak året efter det. Apropå födelsedagar så fyller Livia ett år snart. Har svårt att förstå att det har gått ett år sen hon kom. Tiden har i alla fall gått sjukt fort, snart så står hon i hallen och säger att hon ska ut på stan och festa, eller med sin första kille, finns det shotguns att låna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0