Sista dagen.

Sista dagen på den långa helgen, har i stort sett bara umgåtts med familjen. Jag har i och för sig handlat en massa den här helgen. Köpte som sagt Kane & Lynch (har inte spelat så mycket på det, får ta tag i det ikväll. Om inte Martina sätter sig med Viva Piñata igen). Igår köpte jag två hattar (trilby) till mig själv, ett par vantar, en mössa till Livia och till sist ett par vantar till Martina.

Livia vaknade tidigt idag, eller i alla fall då hon i vanliga fall brukar vakna. De senaste dagarna har hon vaknat strax efter åtta, men idag bestämde hon att jag skulle gå upp strax efter sju. Vi gick upp och eldade lite i den öppna spisen där det fanns kvar rester av granen som plockades ner igår.

I och med att det snöar så måste vi köpa en pulka snart, hade tänkt göra det i början av helgen men det sket sig, blev en massa mat istället tillsammans med allt annat som jag köpt. Får nog ta tag i pulkahandlandet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0