Orättvist.

Jag vill också äta tapas. Martina sitter säkert just nu och äter gambas al pil pil, tortilla eller kanske patatas bravas. Hon är ute med Livia och sin mor medan jag jobbar. How dare she! I och för sig så slutar jag snart, har haft skitmycket hela dan och mina fötter värker och luktar säkert illa, vilket de i och för sig gör varje dag då jag kommer hem från jobbet.

Ikväll är det för örvigt den första röstomgången i West End Star. Jag kommer garanterat att titta då två av mina favoriter fortfarande är kvar.

Kommentarer
Postat av: markus

du röstade väl på syrran på WES?? om inte: I will hunt you down and KICK your ass ;)

2008-01-13 @ 08:53:39
Postat av: Daniel

Markus: Klart jag röstade på Viktoria! =) Men med den prestationen så hade jag blivit chockad om hon inte gick vidare.

2008-01-13 @ 12:32:37
URL: http://itsagirl.blogg.se
Postat av: markus

bra, bra! vi är ju i thailand, så vi kan inte rösta. bra att du håller fortet hemma liksom ;)

2008-01-14 @ 08:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0