Onsdag med hemlagad middag.

Onsdag, har jobbat dag idag vilket leder till att jag kom hem tidigt från jobbet. Känns som att det var ett tag sen, tror att det var i början av förra veckan som jag slutade tidigt sist, men jag kan ha fel.

Gårdagen gick mest åt att hålla koll på Livia så att hon mådde bra, vilket hon faktiskt gjorde. Hon spydde inte en enda gång så det var inte magsjuka hon åkte på. Antagligen så var det bara något som hon fått isig. Vi tog det dock försiktigt med maten så hon fick mest frukt och vatten eftersom vätskeersättningen inte var någon större hit.

Håller på att laga lasagne på husets resurser. Får se vad det blir av det hela, Martina får kommentera och säga vad det smakade.


Kommentarer
Postat av: Martina

um...jag kommer inte att äta lasagne igen i första taget, mår illa av tanken bara...men den var god...

2008-01-17 @ 23:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0