Ny frilla.

Inte på mig, utan på Livia. Hon har gått omkring med fem tofsar i håret ett tag nu och då vi tog bort dom så såg hon ut som Ace Ventura (bildbevis kanske kommer).

Helgen som gick har vi mest bara tagit det lugnt, eftersom både Livia och Martina har varit dåliga i magen så blev det helt enkelt så. Är mest glad över att det inte fortsatte utan bara varade i några dagar. Igår var vi ute i Kungsängen och hälsade på The Carlssons där Livia passade på att äta kattmat då ingen tittade på. Det verkar dock ha varit ganska bra för hennes mage eftersom hon gjorde en bajsexplosion imorse. Vi har trots det inga planer på att införa det i hennes vardagliga kost.

Jeansjackan som jag skrev om i tidigare inlägg tog jag mig råd till och funderar nu på att köpa lite patches att ha på. Finns det hip hop patches?

Kommentarer
Postat av: Kim

Hip hop? Köp en Mayhem-patch istället! ;)

2008-01-23 @ 00:40:23
URL: http://jigsaw.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0