Jobbhelg med utgång.

Helgen har gått förbi, snabbt gick det också. Tanken att gå och träffa saknande vänner flyttades fram till lördagen då det helt enkelt var planerat att utgången skulle ske då. Lördagen var mycket trevlig och resulterade i att jag var hemma tre timmar innan det var dags att gå upp och jobba. Det var inte så kul att stiga upp då alarmet ringde men dagen gick förbi förvånansvärt snabbt. Kanske lika bra det, hade den inte gjort det så hade jag nog dött på jobbet.

Idag är jag ledig och har inte gjort så mycket. Livia vaknande och var jobbig under natten och då jag gick upp för att ta henne skällde Martina till och sa åt mig att gå och lägga mig på soffan. Gjorde det och lyssnade lite på då Martina kämpade på med en arg Livia, somnade in efter ett tag och vaknade relativt utvilad.

Idag ska det kollas på Heroes, har tolv avsnitt kvar på den första säsongen så det kommer inte bli så mycket mer än tv och soffa idag. Helt okej för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0